Julen är snart här!

 
God dag alla fina :)
 
ännu en förkylning har anlänt. Det är tredje gången sen november började. börjar bli väldigt tröttsamt. Men idag är jag hemma och pluggar och kurerar mig! jag börjar se ljuset i tunneln med plugg eftersom jag jobbat väldigt mycket senaste veckan och därför ligger lite i förväg. Skönt :)
 
I fredags var vi på Tomtevaka. En mycket lyckad kväll! Dessutom fick jag turen att inte må dåligt i lördags ;) i lördags var vi en sväng på stan innan Stina och Johan hälsade på hos oss! Vi åt gott och hade väldigt trevligt. Senare gick i och spelade biljard!
 
I måndags åkte jag och Eric och köpte julgran :D vi tänkte att det var lika bra så vi inte blir utan gran. Jag har aldrig köpt gran så innan, utan har varit i skogen med mor och far där vi huggt gran. Men nu blev det en gran från Plantagen. Superfin är den! Dessutom tänkte vi att eftersom vi ska till Sälen efter jul vill vi njuta av granen nu. Så igår hängde vi i kulor och glitter! 
 
 
 
Det doftar så himla gott av granen dessutom. Kanske bara jag som gillar skogen som tycker?! ;)
 
På fredag ska jag och Eric på julbord tillsammans med Filip och Elin. Det ska bli otroligt gott (hoppas jag!!!!) :)
annars rullar skolan på och jag längtar till nästa fredagkväll då jag kan ta lite jullov :D 
 
ha en bra onsdag allihopa!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0