Måndag - 27 januari

Hej :)

Ny vecka och nya tag!

I fredags var jag och Eric som jag skrev, hos Ville och Johanna. Det blev en trevlig kväll som avslutades på MAX innan vi fick skjuts hem. Lördagen bestod av tv- och filmtittande. Vi såg första Jurassic park, igår såg vi tvåan :)

På kvällen, i lördags, kom Eve och Filip till oss. Vi spelade spel och förfestade så gott vi kunde! Vi gick sedan till deras kompis Ida innan det var dags för utgång på Bongo! En lyckad kväll :)

Igår mådde vi som vi förtjänade.. i alla fall jag. USCH! Jaja, det blev en dag i soffan med film och sovande. Idag mår jag bra och har varit i skolan hela dagen. Äntligen har vi börjat skriva på vårat examensarbete!!!! :) Imorgon ska vi söka massa artiklar. Efter skolan idag gick jag till 3butiken för att lämna in min telefon. Passande nog dog den på vägen dit så den funkade inte när jag kom fram ;) lika bra att den visar sina värsta sidor direkt! Nu har jag alltså lånetelefon och hoppas jag ska överleva. Jag hoppas ännu mer att de hittar något fel med min mobil så de kan fixa den!!

Ha det bra!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0