Torsdag - 3 juli

Hej hopp :)

Igår fick vi nycklarna till vår nya lägenhet! Det kändes väldigt overkligt att gå in eftersom allt har gått så fort och lägenheten känns gigantisk jämfört med den vi bor i nu :O Den är nästan dubbelt så stor och har mååånga fler rum ;) Det kändes väldigt tomt och trist, omodernt och så igår.. men det blir säkert bättre bara vi får in våra möbler och egna saker. Då kommer vi garanterat känna oss som hemma :) Jag vill inte visa er för mycket av lägenheten så som den ser ut nu. Roligare när vi kommer iordning. Men en bild från köket ska jag bjuda på :)

 
Nu har jag bara två jobbnätter kvar innan jag får semester i 2½ vecka! Då blir det semester i Funäsdalen och flytt som gäller. Jag ska ju även fylla år :) 


Ha det bra!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0