Måndag - 23 juni

Hej vänner :)

Midsommarhelgen är nu över och det är måndag igen. Jag har varit i Hjo sedan i torsdags och jobbat. Ikväll är det dags att jobba igen. Jag gillar jobbet och jag gillar pengar så det går bra ;)

Midsommarafton firades med ett gäng härliga typer på Hammarsjorden i Hjo. Eric var dock saknad eftersom han var i Jönköping. På kvällen fick jag cykla hem för att jobba men dagen var lyckad i alla fall :) Jag tänkte bjuda på några bilder från midsommarafton :)

 


 
 


 




Midsommardagen blev också mysig och vi började med en öl på eftermiddagen i stadsparken. På kvällen kunde även jag vara med eftersom jag var ledig. En bra helg trotts jobb helt enkelt! :D

Nu ska jag jobba tre nätter i rad innan jag ska ner till Jönköping och min Eric för ett par dagar. 
Sköt om er och ha det så bra!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0