Onsdag - 19 mars

Hej alla vänner :)

I fredags åkte jag, Eric och Filip till Falköping för att Sandra skulle ha inflyttningfest! Skoj! :) Efter att vi nyktrat till så for vi hem i lördags och det blev en myskväll hemma med bara mig och Eric. 
 
 
I söndags var det städdag hemma hos oss. Städrummet röjdes ut och allt ställdes in på nytt med lådor och bättre ordning. Hoppas det kommer hålla sig ett bra tag och att vi hittar det vi behöver i fortsättningen. En förändring är också att spelen som legat huller om buller där inne har fått hamna i en låda under sängen! Med den nya sängen kan vi inte ha våra gamla sänglådor längre utan fick förra veckan åka till IKEA och köpa nya. De enda som får plats på höjden är Pysslingar från barnavdelningen. Så det är vad vi har nu :) de gamla lådorna har åkt in i städrummet med julsaker och vinterkläder, perfekt!!

Så här mycket får plats där inne!! galet! :O
 
Vi åkte även till Maxi och handlade, gick till Bilteam och lagade mat, eftersom vi fick middagsgäster senare på dagen. Eric mamma, pappa och farmor kom till oss och vi hade en mysig middag med god mat och gott prat! :)

Måndag och tisdag har jag varit i skolan och skrivit det sista på examensarbetet. Nu är det nääästan klart. Imorgon ska vi lämna in det så dagen idag tillbringar vi hemma för att läsa igenom en sista gång och även läsa Sara och Sandras arbete. Igår fick jag även besök av Eric pappa som snällt hämtade våran hylla som legat bakom soffan sedan vi flyttade in. Vi får inte plats med den och har länge funderat vad vi ska göra med den. Men nu är problemet borta! SÅ skönt. Dessutom ser det väldigt mycket finare ut här hemma nu :)

 
Så här ser det ut hos oss nu!
 
Nu ska jag äta lunch och sedan fortsätta plugga!
Pusssss !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0