Måndag - 5 maj

Hej vänner :)

I onsdags, när det var valborg grillade jag, Eric och Filip. Vi spelade även kubb och självklart var jag bäst :) I torsdags var jag och Eric en sväng på stan för att kika på demonstrationerna när Svenskarnas parti var här.
Jag åkte sedan till Hjo och jobbade en natt. I fredags tog vi det lugnt hemma och i lördags var jag i Eksjö på Tiomila!

Igår, söndag började vi dagen med en hotellfrukost och en promenad! Jag blev sedan lite dålig så sov en timma innan vi handlade inför veckan. Vi grillade på eftermiddagen och på kvällen såg vi på film! :) Jag har fortfarande feber men måste ju gå i skolan i alla fall. Ny kurs idag med :)

Här får ni se några fina bilder från trädgården i Hjo!





 

Jag skriver ett eget inlägg med bilder och film från Tiomila!
Ha det bäst!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0