En vinst och sjuk..

Hej på er :)
 
Nu har jag varit dålig på att uppdatera men har varit sjuk några dagar. I tisdags började jag känna mig förkyld och sedan dess har det blivit mer, i helgen har jag legat hemma och kurefat mig mesta dels av tiden. Men i fredags bowlare vi med Filip och Elin. I lördags åkte vi till Öxnehaga och spelade kort med Erics familj. Så det har varit en bra helg trots allt. Men hostan gör mig galen. Kan inte sova på nätterna så det var tur att jag inte skulle till skolan idag för jag har kunnat sova nu på morgonen istället :)
 
annars är  hur mycket som helst i skolan nu. Har nog aldrig känt mig såhär stressad över skolan innan under utbildningen men hoppas allt sk lösa sig. Imorgon ska vi till en skola igen och träffa elever :) 
 
Förra helgen spelade jag och Eric Bingolotto då det firades 25års jubileum. Och jag vann!!! Helt otroligt ;) vann en julkalender så nu hoppas jag på fler vinster i hela december!
 
 
 
I veckan kan ska vi inte göra något speciellt, det blir plugga, tvätta och försöka bli frisk som gäller :) hoppas jag blir frisk så jag kan gå på stepen på torsdag, fick hoppa över den förra veckan. 
 
Ha det bäst! 
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0