2 oktober

Hej :)

Hur är det med er? Jag sitter i soffan och ska just se på One tre Hill innan det är tid för att cykla till Friskis. Idag har jag hemstunder och har läst + tittat på filmklipp. I eftermiddag ska jag plugga med Sara och träna.
 
Igår åkte vi till Bunn för sista gången, eller i alla fall till sommarstugan för sista gången. Det har varit härligt och skoj att få vara där de gånger jag hunnit under dessa två somrar som jag och Eric varit tillsammans. För er som inte vet så är det alltså Erics familjs sommarstuga som de har hyrt i närmare 50år och nu får lämna. Igår åt vi i alla fall pizza i en kall stuga och därefter åkte hem till stan igen. 
 
Nu sitter jag här med våran nya gosiga filt och målar naglarna. Imorgon ska vi till Hjo och mysa hela helgen. Det blir skoj! 
 
 
Ha en fin helg :)
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0