Fredagsmys med träning på Friskis

Nu är det fredag igen, jag tycker veckan har gått superfort medan Eric påstår att veckan har varit seg. Då förstår man hur olika våra dagar är. Fullt upp i skolan nu med den nya kursen och idag är planen att jag ska läsa en bok om bedömning för matematik. Men jag har noll lust att läsa och boken är långtifrån lockande.. Jag vet ju att jag måste och kanske därför känns den ännu tråkigare. Jag vill läsa för min egen skull, för att jag ska utvecklas och inte för att lärarna tvingar mig att läsa..
 
Men igår var jag i alla fall duktig och läste massor i en annan bok :) På kvällen gick jag och Sara till järnhandeln i stan, där var det tjejkväll! Det var erbjudanden, smakprover och vi fick oss en goodiebag! Jag köpte en stekpanna som jag hoppas vi ska bli nöjda med. 
 
 
I eftermiddag ska jag och Eric träna på Friskis. En härlig start på helgen :D och ikväll blir det hemmagjord pizza framför tvn.
 
Jag får väl försöka läsa lite nu i alla fall..
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0