Hemstudier

Ännu en dag med boken i handen. Idag är det hemstudier som står på schemat och i eftermiddag ska jag på gympa. Det gympapasset är lite speciellt och skiljer sig från andra pass som jag brukar gå på. Musiken är till störsöta del hårdrock och inte alls musik som jag brukar lyssna på. Men rätt som det är kommer plötsligt helt annan musik och passet får en vändning. Det är nog det jag gillar mest med passet, att det varierar så mycket och ledaren är galen (på ett bra sätt)! Han sjunger med, peppar, skriker och är allmänt lustig, vilket gör passet väldigt roligt :) 
 
I helgen köpte vi äntligen plastblommor till våra orkidéer som för tillfället är väldigt tråkiga, då de inte blommar. Vi har letat länge efter plastblommor som ser någolunda verkliga ut men hittar aldrig några vi blir böjda med så nu köpte vi bara några från IKEA för att liva upp vardagsrumsfönstret lite. Blev stor skillnad och jag är nöjd i alla fall. Betydligt roligare och finare än att endast ha blomsterpinnar i krukorna ;)
 
 
 
det var var allt för nu! Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0