Ny vecka och en ny kurs!

 
Idag är  måndag och en ny vecka. För en del är det höstlov nu men inte för oss på HLK, idag börjar jag en ny kurs. Det är den sista mattekursen som börjar, kurs nr 4. Därför består min förmiddag av läsning i en ny kursbok innan det är dags att cykla till skolan. 
 
 
I helgen hade vi det lugnt och skönt. Fredagskvällen bjöd på tacos och tv-tittande i soffan. I lördags gick vi en sväng på stan och åt kräftor på kvällen! och igår tog vi en lång sovmorgon, vilket inte märktes så mkt när klockan drogs tillbaka (himla smidigt) och sedan var vi på A6 och Maxi. Jag fick äntligen köpa lite julsaker i helgen!!  Det blev en adventsljusstake från Åhléns och julgranskulor från IKEA. :D men bilder på det får ni när jag har julpyntar om.. 1,5 månad. Det var i alla fall kanon att passa på nu i helgen att köpa ljusstake då det var 20% för medlemmar, perfekt för en student som jag!
 
Igår fick vi även tummen ur.. och satte upp lampor i våra hallar! Har en hall vid dörren och en hall vid klädkammaren. Vi köpte lampor på Gekås men det har inte blivit av att vi satt upp dem för att vi behövde en borrmaksin men nu är det ordnat! Så nu har vi ljus innanför dörren. Dock inte vid garderoberna än då vi behöver fixa en sladd först ;) Eric hoppas att jag gör det just nu men nä.. Det får jag överlåta till honom ikväll. Nu har även renoveringen på framsidan av huset börjat, så det är full fart på arbetarna här igen. Får väl se om det sticker upp något huvud från byggställningen någon morgon när jag vaknar ;) 
 
Hoppas ni får en bra vecka!
pusssss
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0