Är jag tillbaka?!?

 
 
Hej allihopa!! 
 
Jag måste ju blogga nu igen, illa att jag väntat så länge. Men nu är jag här :) 
Jag sitter just nu i soffan med ipaden och tittar på tv. Sedan sist har det hänt massor. Vi har flyttat, skolan har börjat, jag bor på heltid i Jönköping och mycket annat. Vi börjar faktiskt få ett riktigt hem här nu , känns väldigt bra!
 
I lördags åkte vi till Linköping för att köpa ett vitrinskåp. Skåpet är nämligen slut på IKEA här i Jönköping och min fina pojkvän föreslog därför en utflykt till Linköping :) så nu har vi ett superfint skåp här i vardagsrummet. Dock har vi inte satt in belysning än så väntar med att visa er. Men vi hämtade även ett soffbord på MIO i lördags som vi beställde förra veckan, som är monterat och klart! Så det får ni se nedan.
 
 
Nu har vi alla möbler vi tänkt köpa till nya lägenheten. Endast småsaker som saknas nu :) i helgen blir det inflyttningsfest och besök av fina vänner! Hoppas ni har det bra och att jag återkommer här snart igen! 
 
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0