Fredag och tenta..

 
 
God morgon :)
 
Jag ska strax iväg till skolan för att skriva en tenta. Eller ja, vi kallar det tenta men det är mer som en uppgift där vi ska utreda/analysera ett elevfall för att nästa vecka skriva ett åtgärdsprogram utifrån analysen. Blir svårt och spännande! 
 
Igår var det gruppredovisningar i skolan och för min grupp gick det bra. Vi hade roligt och lärde oss nytt! Jag cyklade sedan hem och skrev en reflektion från förmiddagen. På eftermiddagen var det dags att ta sig till Friskis för träning, men jag cyklade lite tidigare för att hinna med en snabbkik på stan. Jag köpte ett jättefint fat från Mateus!! Himla fint :) men har inte packat upp det än så får bli en bild en annan dag. Annars består dagarna med diskning av glas som ska in i vitrinskåpet. Hoppas det blir färdigt idag :)
 
 
 
Nu skà jag cykla till skolan. Ha en bra helg :)
 
pusssss
Madde
2014-09-13 @ 17:45:46
URL: http://www.endromomvitarum.blogg.se

Hej Cajsa! Blir nyfiken på vitrinskåpet ju :)
Å ja, visst hade vi kul på grupparbetet o även på redovisningen tycker jag :)
Ha de fint!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0