En lugn torsdag i april

Hej alla fina :)

Nu är det äntligen vår ute! Solen skiner och det är över 10 grader varmt. Igår var jag först i skolan innan jag på eftermiddagen sprang en sväng! Kort i taket. Men nu är det dags. Går inte att skjuta på träningen längre. Idag blir det step-pass på Friskis. Efter löprundan igår kom Louise förbi och vi gick en promenad runt Munksjön. Mycket folk ute och går när det är fint väder. Självklart blev jag påkörd av en cykel. Louise påstår att jag såg väldigt sur ut - tills jag vände mig om och såg att det var Filip!! Jaja, så kan det gå :)


Igårkväll var det premiär för grillning för mig och Eric, både på denna adressen och för året! Det känns konstigt att vi inte har bott här 1 år än, eftersom det verkligen känns som hem. Men fler år ska det bli, för här trivs vi bra :)

I måndags åkte jag och Eric till A6 och gick upp till golfbanan. Där har jag aldrig varit innan så det var kul att se. Dock är det nog finare där när det är lite grönare i naturen. Några vitsippor och tussilago hittade vi i alla fall!
 
 
 
Imorgon ska vi åka till Skogås för att hälsa på Stina och Johan! Det ska bli kul! Men först ska jag ha handledarträff på högskolan. Hoppas vår idé med examensarbetet går att genomföra!

Hoppas allt är bra med er andra!

Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0