Stockholm, skola och bullbak!

Helgen är över och den spenderades i Stockholm/Skogås. I fredags åkte jag och Eric till Stina och Johan. Vi åt gott och hade en lugn fredagskväll. I lördags åkte vi till stan och besökte SVT, besöket blev längre än planerat men så kan det bli när man har roligt! På kvällen grillade vi otroligt god mat!

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 


Söndagen tillbringade vi i skogen där vi grillade korv över öppen eld. Mysigt men lite kallt. 

 

Idag har jag först varit i skolan och skrivit med Malin på vårt examensarbete. Nu känns det som att vi är igång och det känns roligt! Vi får satsa våra sista krafter på detta arbete. Jag cyklade sedan snabbt hem för att följa med Eric till Huskvarna där han besökte tandläkaren och efteråt handlade vi på Maxi. Eftermiddagen/kvällen har bestått av bullbak för min del! Doftar väldigt gott här nu :)

 
 
Ha en fin vecka allihopa!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0