Lääängesedan!

För längesen, när jag var tjugotre år... Då bloggade jag.
 
Nu har det hänt mycket över sommaren och jag har fyllt 24 år! Jag är liiite klokare och har fler erfarenheter i mitt bagage. Sommaren har mest bestått av jobb inom hemvården i Hjo. Det har varit roligt men det känns samtidigt skönt att den perioden är över eftersom det innebär att jag är redo för nya äventyr - att undervisa i skolan! Förra veckan började jag mitt första jobb som lärare. Imorgon börjar alla mina kollegor och det blir både läsigt och kul! Det är en ordentlig utmaning men den ska jag ta mig an! Jag tror och hoppas att det kommer vara jättekul!
 
I sommar har jag också blivit moster till en underbar liten flicka! Hon är toppen på alla sätt. Särskilt när hon skrämde livet ur Eric av att släppa gaser ;)
 
I juni var vi på bröllop när fina Jessika och Anton gifte sig. Otroligt fint och roligt!! 

Jag och Eric har varit på semester på Mallorca. Det var en toppenvecka. Vi badade, solade och åt gott. Jag gör ett eget inlägg om resan där ni får se både bilder och film ifrån veckan.

Allt är alltså bra med mig. Jag har bara latat mig och struntat i att sitta vid datorn i sommar, därav inga inlägg. Hoppas ni andra mår bra ni också.

 
 
PUSSSSS
Anonym
2015-08-11 @ 00:07:22

Jaa film!! :) /Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0