11 januari 2015

Hej på er :)
 
Nytt år nya utmaningar. Efter jul åkte jag till Hjo och jobbade innan vi for till Sälen för en vecka. Nu är jag åter i Jönköping och skolan är igång som vanligt igen. Jag sitter nu och pluggar inför vår tenta som är på tisdag. 
 
Annars är julen bortstädad och livet är sitt vanliga nu igen. Igår pluggade jag, jag och Eric tränade på Friskis och på kvällen åt vi på restaurang. Kände att vi behövde lyxa till det :) idag ska dagen gå åt till plugg och möjligtvis en promenad. Men vädret är inte så lockande.. Regn eller snö som kommer ner och smälter. Dessutom har det ju blåst massor igår och i natt. skönt att sova inne ;)
 
 
Snart närmar sig min sista VFU, som jag ska göra i Hjo igen. Dessutom i samma klass som för två år sedan. det ska bli riktigt roligt att komma tillbaka dit, det ser jag fram emot. Vecka 5 är det dags. Då blir det många veckor utan Eric.. Sista VFUn är på 7 veckor!
 
ha det så bra!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0