Jobb, hundtävling och nya fiskar!

Långhelgen började med jobb för min del. Jag åkte till Hjo i onsdags och jobbade två nätter. Det var längesen jag jobbade sist, mellan jul och nyår! Men vad kul det var :) en hel del förändringar men dock lika kul att vara tillbaka. Dessutom fick jag ju umgås med mamma, pappa och katterna!! I fredags åkte jag hem igen till Jönköping och Eric. Vi hade en lugn dag eftersom jag var ganska trött efter jobbnätterna.

 

 

 

I lördags gick vi upp tidigt för att åka på hundtävling. Första hundtävlingen jag var på! Sanna och Biz gjorde sin tävlingsdebut! 
 
Igår var vi ute på vift i flera timmar. Hade många ärrenden att göra och passade samtidigt på att träna. Besökte A6, IKEA, djuraffären och Friskis! Vi testade faktiskt på för första gången att träna på Friskis och Svettis på A6. Kul att testa nytt. Det var ganska litet men bra och fräscht! Dit åker vi troligen fler gånger. I djuraffären köpte vi nya fiskar och växter till akvariumet. SÅÅ FINT det är nu! Snälla Cajsa håll det fint nu också!!

 

Idag är jag hemma för att plugga. Det är dags att läsa igenom hela examensarbetet för att hitta alla småfel som nu kan korrigeras innan inlämningen som är nästa vecka! Puh så nära examen är nu! På fredag är det bara 2 veckor kvar! Jag passar även på att tvätta när jag ändå är hemma och pluggar idag. Eric är just nu en sväng på skolan. 

Ha en bra dag!
PUSSSSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0