Fredagen den 30 november

God afton!
 
Mörkret har lagt sig och detta höstlov närmar sig sitt slut. Det har varit otroligt skönt att bara ta igen mig och jag har sovit och vilat mesta delen av lovet. Förstår inte hur mycket jag kan sova..

Igår var vi på Elmia där det var P3älskar. Där hade de disco inne på toan! Coolt! Dock var vi inte där så länge eftersom bussarna inte gick så sent. 
Idag åkte vi istället till A6 och gick en sväng bland allt folk. Vi var absolut inte ensamma där.. Jag köpte mig ett par nya svarta byxor då mina har spruckit. Eric köpte sig ett nytt spel till PS.

 


 Jag tycker att tiden rullar på väldigt snabbt nu. Jag och Eric pratade förut om att det bara är en månad kvar till första advent och till det är dags att plocka fram adventsljusstakarna! Galet att tiden går så snabbt. Men SÅ mysigt det kommer bli med massa lampor. Jag älskar vintern med alla ljus och lampor!! Men mycket ska hända den kommande månaden innan vi börjar julfira. 

Ha en bra helg och njut av sömnen!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0