Höstlov!

Hej alla glada vänner!

Nu har jag höstlov och njuter av varje dag så gott jag kan! Det känns skönt att få vila upp sig och samla nya krafter till veckorna som återstår till jul. I söndags var det orienteringstävling här i Jönköping. Jag och Eric tog cyklarna och cyklade dit. Vi sprang varsin bana och cyklade sedan hem igen. Eric gjorde premiär i Hagentröja och sprang för första gången en bana på helt egen hand! Duktigt!!!!

 
I måndags åkte vi till Hoks för att slappa och mysa på deras spa under hela dagen. Det var en väldigt skön dag och vi njöt. Jag trivdes bäst i utepoolen där vi satt precis intill sjön!
 
 

Idag ska jag åka till Tidaholm och träffa Malin, Sara och Sandra. Det ska bli jätteroligt. Vi har alltid mycket att prata av oss om när vi ses! Vi har mycket gemensamt i våra liv just nu och därför är det viktigt att dela våra tankar med varandra. :)

Ha det så bra!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0