Tisdagen den 13 oktober

God kväll!
 
I helgen var jag och Eric i Stockholm tillsammans med ett gäng andra härliga orienterare. Vi sprang 25-manna. Det var en jätterolig helg och bonusen var att få träffa Anna & Ellen och syster, svåger och bebis! 

För att ge en vidare rapport om mitt liv just nu så kan jag meddela att vi inte längre har några djur.. fiskarna har tackat för sig och vi orkar inte kämpa mer. Så är det någon som är intresserad av ett fint akvarium tjoa till!!!

Ikväll är Eric på konsert med Filip och därför sitter jag ensam hemma. Ibland kan det vara skönt nu för tiden. Egentligen hatar jag att vara ensam men nu när jag jobbar och har folk runt om mig hela dagarna kan det vara skönt att vara helt ensam ibland. Idag har jag jobbat i ett! På eftermiddagen var vi på kurs på Upptech, som är ett upptäckarcenter i stan. 

Kommande helg ska vi slå på stort och åka till Ullared!! Åh så kul det kommer bli :)
 
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0