Ny vecka - nya möjligheter!

God kväll!

Måndag igen och jag vaknade upp i mörkret. Det var lite jobbigt att gå upp idag just för att det var så mörkt. Men upp kom jag och nu är jag hemma efter en dag i skolan där jag förhoppningsvis har gjort skillnad! Det är nämligen något vi pratar mycket om på vår skola - att vi gör skillnad, för alla! Det är en känsla jag ska bära med mig hela  tiden. Det jag gör spelar roll och har betydelse för både mig och de jag möter varje dag. Därför är det också viktigt att tänka på sitt bemötande och vara medveten om hur jag själv är.

I helgen hade vi besök av Stina, Johan och Ada. Det var första gången Ada var hemma hos oss men inte sista ;) henne ska jag allt lägga beslag på ibland! Det var väldigt mysigt i alla fall. Även om det bara var 2 veckor sedan vi träffade henne nu så förändras hon hela tiden. Hon ser äldre och äldre ut. Underbart att följa utvecklingen!!

I lördags gick jag och Elin runt Munksjön och på kvällen lagade vi mat och spelade tillsammans med våra grabbar! Igår var jag riktigt duktig och sprang ett varv runt sjön! Stolt över mig själv :)

Tänk på att varje vecka ger oss nya möjligheter att förändra det vi har runt om oss. Det vi gör gör skillnad!


Pusssss
Anonym
2015-09-21 @ 21:42:12

Kul att läsa det du skriver!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0