Snart är höstterminen förbi!

God kväll!
 
Snart har hela höstterminen passerat och nu väntar ett skönt jullov med mycket sömn och samling av ny energi!
Det har varit en härlig och krävande höst. Många händelser har passerat. Vi har varit i Stockholm, Ada växer som bara attan! Vi har gått ett par tipspromenader med Erics syster och far, samt myst med lilla Charlie! Jag har varit sjuk i omgångar och knappt kunnat träna något.. Dessutom har vi träffat Melindas lilla söta flicka som föddedes i november.
För ett par veckor sedan fick vi säga hejdå till farfar. Hoppas han har det bra där han är nu, med farmor!
 
 
För några veckor sedan var vi i Hjo och hade en myshelg med mamma, pappa och katterna!
 
 
Nu väntar ett nytt år och nya möjligheter! 
Jag ritade tomtar med eleverna förra veckan och måste visa min! Blev faktiskt nöjd ;)
 
Nu återstår det bara 1 ½ dag av jobbet för detta året. Sen ska jag ta det lugnt, umgås med min fina familj och bara njuta av ledighet! 
Ha det bäst!
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0