Jullov och bakning!

Hej alla fina! 
Det händer så mycket hela tiden och hösten har varit ganska tuff, därav inga inlägg. Men jag hoppas på mer energi nu i vår och att livet ska flyta på lite lättare!

Senaste veckan har jag och Eric varit riktigt duktiga gällande träning. Det gäller dock att orka hålla i när jag börjar jobba igen. Hoppas hoppas!!

Julen firade vi i Hjo med hela familjen Banck! Underbart att få mysa med bästa Ada. Och umgås med alla andra såklart ;) 

Just nu bakar jag en vit kladdkaka.. Det verkar gå sådär då den inte vill stelna i ugnen.. 

Hoppas den blir god i alla fall!

Jag börjar jobba igen på torsdag och får då flera nya kollegor som ska vara inblandade i min klass och min undervisning. Hoppas det ska underlätta mitt jobb!
Jag har i alla fall en positiv inställning till våren :D

Vi får se när jag kikar in här igen, förhoppningsvis snart!
Åh, glömde skriva att vi pusslar här hemma. Fick ett gigantiskt pussel av Eric i julklapp som vi kämpar med! 

Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0