25 år!

Hej!
 
Tidigare i veckan skulle Eric iväg och göra hemligheter (inför min födelsedag). Men jag följde med honom och höll mig inne på IKEA. Där köpte jag nya sänglampor. Visst blev det bra? :)

Igår var det min födelsedag! Nu är jag också 25 år, precis som Eric. Jag är också närmare 30 än 20.. men det gör mig inget ;)
Jag började dagen med en löptur runt Munksjön och avslutade dagen med massa god mat tillsammans med Eric.En lugn men bra födelsedag! 

 
 
Idag bakar jag inför vårt kalas som vi ska ha nästa vecka med våra närmaste. När Eric har jobbat klart för denna veckan ska vi åka till Hjo och njuta av sommarvädret som har kommit tillbaka. SÅ himla skönt det är ute nu. Imorgon ska vi på utflykt med mamma och pappa (Eric fick det i födelsedagspresent av dem). Senare kommer också Stina, Johan och Ada till Hjo :D Blir nog ett bra slut på detta sommarlovet. För snart är det inte många dagar kvar till jag börjar jobba igen.. Men det blir kul :)
 
Ha en bra helg så hörs vi :D
pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0