Moln, regn, moln...

God förmiddag!
 
Vädret fortsätter vara gått och trist. Ibland kikar solen fram men det är korta stunder. Hoppas vädret blir bättre snart så vi kan njuta av härliga sommardagar och sommarkvällar. 

När jag nu är inne och håller mig undan vädret har jag börjat med ett nytt projekt. Att renovera en stringhylla! I våras när jag och Eric hjälpte mamma och pappa att rensa på deras vind hittade jag en gammal stringhylla. Sliten och färg hade börjat lossna. Nu håller jag på med gavlarna och försöker få bort all färg för att senare kunna måla dem igen så de blir fina igen! Hoppas jag lyckas. Det är ganska jobbigt och pilligt men det går framåt så detta ska jag nog fixa. Hyllplanen är än så länge kvar i Hjo och de har vi inte bestämt oss med hur vi ska göra än. Förmodligen oljas eller behandlas med något så det blir liiite mörkare träfärg. Jag återkommer när jag kommit lite längre :)
 

Idag är det äntligen fredag! Jag gillar fredagar även nu på sommaren eftersom det innebär att Eric ska vara ledig imorgon :D Idag ska jag ta tag i mitt liv och gå till Friskis!! Igår var jag och Eric ute och sprang men jag behöver träna upp mina klena armar igen. 

Ha en bra helg!
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0