Semestertider!

God kväll!

Vi njuter av att ha semester och flänger hit och dit för att hinna med massor. Snart är Erics semester slut men min fortsätter ett bra tag till! Vi firade midsommar i Hjo. Underbar dag med sol och värme.


I söndags åkte jag och Eric till Stockholm och turistade i huvudstaden. Vi passade på att bo hos syster när de är på semester. Vi gick på stan, åt god mat och var på Allsång på Skansen. På vägen hem besökte vi skärgården och min aupairfamilj! Väldigt roligt att träffa dem igen efter fler år. Nu är det 5 år sedan jag slutade jobba hos dem. Tiden går SÅ fort. 

Nu njuter vi av det regniga vädret i Hjo! ;-) 
Vi slappar i soffan och gosar med katterna. (Och skrapar duvskit ;-) )

Ha det bra,
Pusssss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0