Söndagen den 29 maj

God kväll mina vänner!


Det är väldigt längesen jag skrev på bloggen nu. Det beror mest på att jag haft fullt upp med jobbet och att bara njuta av fritiden. Året som lärare har varit tufft men snart har jag kämpat mig igenom det, och fler år väntar :) Den gångna våren har varit kämpig men livet går upp och ner och jag är tacksam för att jag har min fina sambo som alltid stöttar mig! Han står ut med mig vad som än händer! 
 
 
 
Nu väntar en ledig sommar med förhoppningsvis mycket vila, vänner, familj och glädje! Jag ska jobba 2½ vecka till, men sen åker jag och Eric till Kreta! Där ska jag bara njuta av min ledighet och tid tillsammans med Eric. 
 
Pusssss
Pauline
2016-05-29 @ 19:42:59

Du är en riktig kämpe Cajsa och jag beundrar dig. Hoppas du får en fantastisk sommar ☺️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0