Höstlov!!

Höstlovet är här och nu ska jag försöka vila och samla ny energi. Det har varit en intensiv höst och vid vissa stunder känner jag mig helt slut. Men jag ska fixa detta och har som tur är bästa sambon som alltid stöttar mig!
Oavsett hur tjurig, trött eller glad jag är på kvällarna så är Eric på humör och lagar mat och diskar!!

Nu är det lov och jag har idag slappat! Vaknade och var superhängig idag. Jag tror det var kroppen som sa STOPP. Måste vila!! Så det har jag gjort. Förutom ett besök hos tandläkaren.

Vi försöker tömma mormor och morfars hus och säljer därför en del saker och möbler. Ska göra ett inlägg med grejer 😊

Ha det bra 😘
Pusssss

Katterna var så söta i söndags när vi hälsade på i Hjo 💕




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0