Söndag - 6 augusti

Hej!


Igår åkte vi till skogen för att promenera och leta svamp. Jag har inte tålamod för sånt. Men rätt som det var hittade jag 5 kantareller!! Men det var också allt vi hittade.. men det var absolut bättre än inget 😀👍🏼

Just nu sitter jag och Eric och slappar i soffan. Vi är trötta efter gårdags fest. Vi var i logen utanför Kaxholmen. Årets tema var rock. Jag och Eric körde en favorit i repris på utklädnad sen förra rockfesten vi var på. För 3,5 år sen. 😊🎶⚫️


Jag frös hela kvällen men fick ha Erics craft-tröja. Snygg kombo med den alkoholfria cidern 😂 men vad gör man inte för att kunna köra och därmed kunna sova HEMMA 😍

När vi vaknat till idag skulle Eric tillbaka till logen och hjälpa Filip att städa. Jag fick givetvis köra igen och passade på att springa en runda ute i Kaxholmen. Så härligt att springa på grusvägar ❤️

Nu jag jag 3 dagar kvar till jobbet börjar 😊


Pusssss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0