Tisdagen den 13 februari

Hej!
Idag är jag extra glad för solen skiner och vädret är underbart! Det kunde varit lite kallare bara så snön kan stanna kvar. Jag har gått en promenad nu på förmiddagen till Hem och hobby. Köpte lite tyg till mina planerade projekt! Nu sitter jag och ser på OS och längskidorna! Här blir det nog tyvärr ingen semla idag.. får se om jag kan fixa det senare i veckan :)
 
 
I helgen som var gick min plattång sönder. Den glappar och stänger av sig hela tiden.. Därför fick det bli ett nyköp! Idag testade jag den och jag hoppas jag kommer vara nöjd :D
 
 
Zeb är ännu piggare idag! Han piggar på sig för varje dag och idag har han spanat på fåglar i fönstret och varit vaken långa stunder. Känns väldigt skönt!
 
Hoppas ni njuter av dagen!
pusssss
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0