En vecka in i maj!

Tjoho!

Förra veckan var det 1 maj och Eric fick vara hemma med mig och Lucas mitt i veckan! Det var toppen! Nu ska han jobba 3 hela veckor innan det är längre ledighet igen. 
Vi passade på att äta pannkakor och smoothie till frukost när vi fick en extra ledig dag tlllsammans 😍
(null)


För mig som inte jobbar nu går dagar och veckor ihop. Jag har svårt att ha koll på veckonummer och vilken dag det är. Något som jag vanligtvis har superkoll på när jag jobbar. Konstigt att jag släpper på kontrollen..

Lucas växer och lär sig nya saker hela tiden. Nu är han ganska stark i nacken och behöver inte lika mycket stöd från oss. Han växer strax ur strl 56 och vi har börjat använda 62 lite smått 😍
Igår var vi på babymassage för första gången. Vi ska dit 4 måndagar. Lucas låg mest bara och tittade. Det var spännande att ligga under ett takfönster när det regnade! 🌧

I fredags träffade vi Lucas nya kompisar ❤️ Harry och Mateo. 
(null)

Jag försöker hinna pyssla och sy lite men det är svårt. Även när Eric är hemma. Lucas vill amma ofta på kvällarna och vill gärna vara på oss. Dessutom har jag rensat i garderoben osv här hemma istället. Men en T-shirt är på g och jag har gjort ett nyckelband med hans namn till hans lilla ryggsäck 😍 🦊
(null)

(null)

(null)

Hoppas ni har en bra vår! Snart kommer sommaren 😍☀️
Pusssss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0